D1 - Moments that Matter in de Zorgverlenersreis
In een krappe arbeidsmarkt is niets zo belangrijk als goede medewerkers aan je organisatie binden. Ben je benieuwd hoe je jouw zorgprofessionals écht op nummer 1 zet? Neem dan deel aan de praktijkcase van VariantZorg en innovatiebedrijf Lüün.
Vanuit het Design Thinking gedachtegoed namen ze de zorgverlenersreis van VariantZorg onder de loep. Met behulp van de verzamelde inzichten, gebaseerd op interviews met medewerkers, brachten ze de ‘wow momenten’ en afhaakmomenten in de zorgverlenersreis van VariantZorg in kaart. Zo ontdekten ze hoe ze de zorgverlenersreis verder kunnen verbeteren met als doel medewerkers te binden. Deze inzichten vertaalden ze naar een blauwdruk om hun oplossingen daadwerkelijk in de praktijk te brengen. VariantZorg en Lüün delen hun vernieuwende werkwijze tijdens deze interactieve break out sessie.
Aangeboden door Zorgvoorwerkgeluk.nl (initiatief van Driessen Groep)